Actualidad

[editar plantilla]

Fem Nadal a Sant Cosme [editar]

Sant Cosme se viste de Navidad

21 de Diciembre de 2017
FSG Barcelona

COMPARTIR
Fem Nadal a Sant CosmeCelebració de la festa comunitària "Fem Nadal a Sant Cosme" amb més participació que mai.

Celebración de la fiesta comunitaria "Fem Nadal a sant Cosme" con éxito de participación

Per cinquè any, hem celebrat al barri de Sant Cosme del Prat de Llobregat l’acció comunitària "Fem Nadal a Sant Cosme", impuslada des del Projecte d’Intervenció Socio Comunitària que desenvolupa la Fundació Secretariat Gitano. Implica a comerços, entitats, veïnat i comunitat educativa amb un objectiu clar: col•laborar plegats en la decoració del barri i culminar el treball amb una xocolatada comunitària.
Enguany hi han participat més col•lectius i classes dels diferents centres educatius de barri que mai. En total han passat per la plaça unes 800 persones, que prèviament han decorat els arbres de Nadal dels comerços, amb guarniments elaborats per ells mateixos amb materials reciclats.
Els dolços que s’han pogut tastar, així com la xocolatada, els han elaborat de forma comunitària entitats i col•lectius com ASCA, el projecte educatiu BASSA, les dones participants a l'Espai Dona Barri, l’Institut Escola del Prat, la llar d'infants Dumbo i el Centre de Dia Delta.

Por quinto año consecutivo hemos celebrado la acción comunitaria "Fem Nadal a Sant Cosme", enmarcada dentro de los actos de Navidad impulsados y liderados por el Proyecto de Intervención Socio Comunitaria que desarrolla la Fundación Secretariado Gitano en el barrio de Sant Cosme del Prat de Llobregat. Implica a comercios, entidades, vecindario y comunidad educativa con un objetivo claro: colaborar entre todas y todos en la decoración del barrio y culminar el trabajo con un almuerzo y merienda comunitario.
Este año han participado más colectivos y clases de los diferentes centros educativos de barrio que nunca. En total han pasado por la plaza de la Amistad unas 800 personas, que previamente han decorado los árboles de Navidad de los comercios, con adornos elaborados por ellos mismos con materiales reciclados.
Los dulces que se han podido probar, así como la chocolatada, los han elaborado de forma comunitaria entidades y colectivos como ASCA, el proyecto educativo BASSA, las mujeres participantes al Espai Dona Barri, el Institut Escola del Prat, la guardería Dumbo y el Centro de Día Delta.

Galería de Fotos

VOLVER A LA PÁGINA PRINCIPAL DE ACTUALIDAD
...

GITANOS.ORG

...

GITANOS EN LA PRENSA

El alumnado gitano en Secundaria
  • El alumnado gitano en Secundaria
  • VER MÁS